User profile picture

Dr. Öğr. Üyesi SEMİH AŞİRET



  • Yöksis ID 339891
  • Researcher ID JTV-0678-2023
  • ORCID ID 0000-0002-0577-2603
  • Scopus ID 57188876844
  • Scholar ID FInIfrgAAAAJ
  • E-posta semihasiret@mersin.edu.tr
  • Dahili Telefon +90 324 361 00 01 - 42209

Birim

EĞİTİM FAKÜLTESİ
EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ
EĞİTİMDE ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME ANABİLİM DALI

ÜAK Temel Alan Bilgisi

Eğitim Bilimleri Temel Alanı
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme

7

MAKALE

Detay

15

BİLDİRİ

Detay

9

PROJE

Detay

0

TEZ DANIŞMANLIK

Detay

Son 5 Makale

Investigating The Performance of Item Selection Algorithms in Cognitive Diagnosis Computerized Adaptive Testing
JOURNAL OF MEASUREMENT AND EVALUATION IN EDUCATION AND PSYCHOLOGY-EPOD, vol. 15, no. 2, pp. 148–165 Link 2024
Effect of Missing Data on Test Equating Methods Under NEAT Design
International Journal of Psychology and Educational Studies, vol. 10, no. 3, pp. 702–713 Link 2023
Investigating the Performance of Item Selection Algorithms in terms of Measurement Accuracy in CD-CAT
PAMUKKALE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-PAMUKKALE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION, vol. 0, no. 54, pp. 188–+ Link 2022
Reliability of the Analytic Rubric and Checklist for the Assessment of Story Writing Skills: G and Decision Study in Generalizability Theory
European Journal of Educational Research, vol. 8, no. 1, pp. 169–180 Link 2019
The Effects of Qmatrıx Misspecification on Item and Model Fit
International Journal of Progressive Education, vol. 14, no. 5, pp. 144–154 Link 2018

Son 5 Bildiri

Geniş Dil Modeliyle Otomatik Madde Üretimi: 5. Sınıf Matematik Uygulaması
ULUSLARARASI ÖLÇME, SEÇME VE YERLEŞTİRME SEMPOZYUMU (01.10.2024 - 06.10.2024) 2024
Küçük Örneklemlerde R-DINA Modele Dayalı Bireye Uyarlanmış Testlerde Madde Seçim Algoritmalarının Karşılaştırılması
9th International Conference on Measurement and Evaluation in Education and Psychology (03.09.2024 - 06.09.2024) 2024
Geniş Dil Modelleriyle Q Matrisi Üretimi: GPT-4o'nun Performans Analizi
ULUSLARARASI ÖLÇME, SEÇME VE YERLEŞTİRME SEMPOZYUMU (04.10.2024 - 06.10.2024) 2024
Okuma Güçlüğünün Önlenmesi: Müdahaleye Tepki Modeli - II. Kademe Uygulaması
34. Ulusal Özel Eğitim Kongresi (23.10.2024 - 26.10.2024) 2024
YENİ ÖĞRETİM PROGAMINDA ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME YAKLAŞIMININ DEĞERLENDİRİLMESİ: TEMEL İLKELER KAPSAMINDA BİR İNCELEME
4. ULUSLARARASI EĞİTİMDE VE KÜLTÜRDE AKADEMİK ÇALIŞMALAR SEMPOZYUMU (19.09.2024 - 21.09.2024) 2024