
Öğr. Gör. Dr. KERİM ÜNAL
- Yöksis ID 19439
- Researcher ID G-7030-2016
- ORCID ID 0000-0003-2005-851X
- Scopus ID 57208939027
- Scholar ID
- E-posta kerimunal@mersin.edu.tr
- Dahili Telefon +90 324 361 00 01 - 42211, 16615
Birim
YABANCI DİLLER YÜKSEKOKULU
YABANCI DİLLER BÖLÜMÜ
YABANCI DİLLER ANABİLİM DALI
YABANCI DİLLER BÖLÜMÜ
YABANCI DİLLER ANABİLİM DALI
ÜAK Temel Alan Bilgisi
Eğitim Bilimleri Temel Alanı
İngiliz Dili Eğitimi
İngiliz Dili Eğitimi
İngiliz Dili Eğitimi
İngiliz Dili Eğitimi
Son 5 Makale
AI-Enhanced Professional Development: Effects on Secondary EFL Teachers Digital Competencies and Affective Dimensions in Turkey
Journal of Posthumanism, vol. 5, no. 3, pp. 859–882 Link 2025
ICT (WEB TOOLS) FOR ENGLISH LANGUAGE TEACHING IN PRIMARY SCHOOLS: TPACK FRAMEWORK AND USAGE
International Journal of Education, Technology and Science, vol. 2, no. 1, pp. 95–107 Link 2022
Adaptation of Academic Human Scale to Turkish: Validity and Reliability Study
International Journal of Education Technology and Scientific Researches, vol. 7, no. 19, pp. 1840–1874 Link 2022
COMPARATIVE ANALYSIS OF THE 2006 AND 2018 UNDERGRADUATE CURRICULA OF PRIMARY SCHOOL TEACHING
International Journal of Eurasian Education and Culture, vol. 6, no. 14, pp. 2016–2060 Link 2021
The Effects of Pre-service English Language Teachers’ Making Vocabulary Learning Materials in Web-Supported Situated Learning Environment on Their Vocabulary Learning
English Language Teaching, vol. 13, no. 4, pp. 52– Link 2020
Journal of Posthumanism, vol. 5, no. 3, pp. 859–882 Link 2025
ICT (WEB TOOLS) FOR ENGLISH LANGUAGE TEACHING IN PRIMARY SCHOOLS: TPACK FRAMEWORK AND USAGE
International Journal of Education, Technology and Science, vol. 2, no. 1, pp. 95–107 Link 2022
Adaptation of Academic Human Scale to Turkish: Validity and Reliability Study
International Journal of Education Technology and Scientific Researches, vol. 7, no. 19, pp. 1840–1874 Link 2022
COMPARATIVE ANALYSIS OF THE 2006 AND 2018 UNDERGRADUATE CURRICULA OF PRIMARY SCHOOL TEACHING
International Journal of Eurasian Education and Culture, vol. 6, no. 14, pp. 2016–2060 Link 2021
The Effects of Pre-service English Language Teachers’ Making Vocabulary Learning Materials in Web-Supported Situated Learning Environment on Their Vocabulary Learning
English Language Teaching, vol. 13, no. 4, pp. 52– Link 2020
Son 5 Bildiri
Okul Öncesi Öğretmeni Adaylarının Resimler Aracılığıyla Bilim İnsanı Kavramı Konusundaki Algıları
Uluslararası 5 Ocak Sosyal ve Beşeri Bilimler Kongresi (02.01.2020 - 05.01.2020) 2020
WEB 2.0 UYGULAMALARI: YABANCI DİL ÖĞRENME SÜREÇLERİNDE DEMOTİVEOLMUŞ ÖĞRENCİLERİ YENİDEN MOTİVE ETME YOLU / WEB 2.0 APPS: A WAY TO RE-MOTIVATE THE STUDENTS DEMOTIVATED IN THEIR FOREIGN LANGUAGE LEARNING PROCESS
ULUSLARARASI EĞİTİMDE VE KÜLTÜRDE AKADEMİK ÇALIŞMALAR SEMPOZYUMUINTERNATIONAL SYMPOSIUM OF ACADEMIC STUDIES ON EDUCATION AND CULTURE l-SASEC 2019 (12.09.2019 - 14.09.2019) Link 2019
İNGİLİZCE ÖĞRETMENİ ADAYLARININ WEB 2.0 HIZLI İÇERİK GELİŞTİRME ÖZYETERLİK İNANÇLARI VE WEB 2.0 ARAÇLARININ DERSTE KULLANIMINAYÖNELİK GÖRÜŞLERİ
ULUSLARARASI EĞİTİMDE VE KÜLTÜRDE AKADEMİK ÇALIŞMALAR SEMPOZYUMUINTERNATIONAL SYMPOSIUM OF ACADEMIC STUDIES ON EDUCATION AND CULTURE l-SASEC 2019 (12.09.2019 - 14.09.2019) Link 2019
Sınıf Öğretmenliği I. Sınıf Öğrencilerinin Kompozisyon Yazma Becerilerinin İncelenmesi (Mersin Ünversitesi Örneği)
1. Uluslararası Erdemli Sempozyumu (19.04.2018 - 21.04.2018) 2018
Sınıf Öğretmeni Adaylarının “İlkokulda Yabancı Dil Öğretimi” Dersine İlişkin Görüşler
I. Uluslararası Mersin Sempozyumu (01.11.2018 - 03.11.2018) Link 2018
Uluslararası 5 Ocak Sosyal ve Beşeri Bilimler Kongresi (02.01.2020 - 05.01.2020) 2020
WEB 2.0 UYGULAMALARI: YABANCI DİL ÖĞRENME SÜREÇLERİNDE DEMOTİVEOLMUŞ ÖĞRENCİLERİ YENİDEN MOTİVE ETME YOLU / WEB 2.0 APPS: A WAY TO RE-MOTIVATE THE STUDENTS DEMOTIVATED IN THEIR FOREIGN LANGUAGE LEARNING PROCESS
ULUSLARARASI EĞİTİMDE VE KÜLTÜRDE AKADEMİK ÇALIŞMALAR SEMPOZYUMUINTERNATIONAL SYMPOSIUM OF ACADEMIC STUDIES ON EDUCATION AND CULTURE l-SASEC 2019 (12.09.2019 - 14.09.2019) Link 2019
İNGİLİZCE ÖĞRETMENİ ADAYLARININ WEB 2.0 HIZLI İÇERİK GELİŞTİRME ÖZYETERLİK İNANÇLARI VE WEB 2.0 ARAÇLARININ DERSTE KULLANIMINAYÖNELİK GÖRÜŞLERİ
ULUSLARARASI EĞİTİMDE VE KÜLTÜRDE AKADEMİK ÇALIŞMALAR SEMPOZYUMUINTERNATIONAL SYMPOSIUM OF ACADEMIC STUDIES ON EDUCATION AND CULTURE l-SASEC 2019 (12.09.2019 - 14.09.2019) Link 2019
Sınıf Öğretmenliği I. Sınıf Öğrencilerinin Kompozisyon Yazma Becerilerinin İncelenmesi (Mersin Ünversitesi Örneği)
1. Uluslararası Erdemli Sempozyumu (19.04.2018 - 21.04.2018) 2018
Sınıf Öğretmeni Adaylarının “İlkokulda Yabancı Dil Öğretimi” Dersine İlişkin Görüşler
I. Uluslararası Mersin Sempozyumu (01.11.2018 - 03.11.2018) Link 2018