Ön Koşulu Olan Ders( ler ) |
Yok |
Dili |
tr |
Türü |
Seçmeli |
Seviyesi |
Ön Lisans |
Öğretim Elemanı( ları ) |
Öğr. Gör. Orhan NACAROĞLU |
Öğretim Sistemi |
Yüz Yüze |
Önerilen Hususlar |
Yok |
Staj Durumu |
Yok |
Amacı |
Öğrencinin, işletmenin ürün ve satış stratejilerine göre e-pazarlama müşterilerini belirleyebilmesini; müşteri özelliklerine göre internet üzerinden veri tabanı oluşturarak pazarlama/satış stratejilerinin oluşturulmasına yardımcı olabilmesini, işletmenin pazarlama strateji ve politikaları ile müşteri özelliklerine göre, e-satış yapabilmesini, işletme, pazar ve teknolojik gelişmelere göre web sayfasında satış bölümü ile ilgili güncellemeleri yaptırabilmesini sağlamaktır. |
İçeriği |
İnternet kavramı, iletişim ve pazarlamada rolü.E-Pazarlama unsurları.İnternet üzerinden veri tabanı oluşturma.İnternette pazarlama stratejileri.Müşteri profilini ve ihtiyaçlarını veri tabanları aracılığıyla belirleme.Müşteri profilini ve ihtiyaçlarına uygun pazarlama stratejileri.Rekabet analizi ve E-Pazarlama stratejileri.E-Pazarlama da ortaya çıkan problemler.Web sayfasında satış bölümü ile ilgili güncelleştirmeler E-Pazarlama da pazarlama unsurlarının test edilmesi.Web sayfasında satış bölümü ile ilgili stratejilerin oluşturulması. Web sayfasında satış bölümü ile ilgili stratejilere gore pazarlama unsurları. E-Pazarlamada müşteri memnuniyeti. |
# |
Konular |
Öğretim Yöntem ve Teknikleri |
1 |
İnternetkavramı, iletişim ve pazarlamada rolü |
Anlatım, tartışma, uygulama |
2 |
E-Pazarlama unsurları |
Anlatım, tartışma, uygulama |
3 |
İnternet üzerinden veri tabanı oluşturma |
Anlatım, tartışma, uygulama |
4 |
İnternette pazarlama stratejileri |
Anlatım, tartışma, uygulama |
5 |
Müşteri profilini ve ihtiyaçlarını veri tabanları aracılığıyla belirleme |
Anlatım, tartışma, uygulama |
6 |
Müşteri profilini ve ihtiyaçlarına uygun pazarlama stratejileri |
Anlatım, tartışma, uygulama |
7 |
Rekabet analizi ve E-Pazarlama stratejileri |
Anlatım, tartışma, uygulama |
8 |
Ara Sınav |
|
9 |
E-Pazarlama da ortaya çıkan problemler |
Anlatım, tartışma, uygulama |
10 |
Web sayfasında satış bölümü ile ilgili güncelleştirmeler |
Anlatım, tartışma, uygulama |
11 |
E-Pazarlama da pazarlama unsurlarının test edilmesi |
Anlatım, tartışma, uygulama |
12 |
Web sayfasında satış bölümü ile ilgili stratejilerin oluşturulması |
Anlatım, tartışma, uygulama |
13 |
Web sayfasında satış bölümü ile ilgili stratejilere gore pazarlama unsurları |
Anlatım, tartışma, uygulama |
14 |
E-Pazarlamada müşteri memnuniyeti |
Anlatım, tartışma, uygulama |
15 |
E-Pazarlamada müşteri memnuniyeti |
Anlatım, tartışma, uygulama |
16 |
Son Sınav |
Anlatım, tartışma, uygulama |