Slide background
22. Finans Sempozyumu

Ders Bilgileri

GLOBAL PAZARLAMA
Kodu Dönemi Teori Uygulama Ulusal Kredisi AKTS Kredisi
Saat / Hafta
PZR 207 Güz 2 0 2 4
Ön Koşulu Olan Ders( ler ) Yok
Dili tr
Türü Zorunlu
Seviyesi Ön Lisans
Öğretim Elemanı( ları ) Uzm. Mehmet Ali MORDOĞAN
Öğretim Sistemi Yüz Yüze
Önerilen Hususlar Yok
Staj Durumu Yok
Amacı Öğrencinin, uluslararası pazarların yapısına göre müşteri, işletme beklentilerini ve uluslararası pazarlarda işletme satış strateji ve politikalarına göre müşterileri belirleyebilmesini, uluslararası pazarlarda işletme hedef ve stratejilerine göre pazarlama faaliyetlerini planlamaya ve pazarlama karmasının uygulanmasına yardımcı olabilmesini sağlamaktır.
İçeriği Uluslar arası pazarlarda müşteri ve işletme beklentilerini belirlemek Uluslar arası pazarlarda müşterileri belirlemek Uluslar arası pazarlarda pazarlama faaliyetlerinin planlamaya yardımcı olmak Uluslar arası pazarlarda pazarlama karmasının uygulanmasına yardımcı olmak

Dersin Öğrenim Çıktıları

# Öğrenim Çıktıları
1 Uluslararası pazarlama faaliyetlerinin belirlenmesine katkıda bulunmak
2 Uluslar arası pazarlarda satış faaliyetlerini uygulamak
3 Uluslar arası pazarlarda müşteri ve işletme beklentilerini belirlemek
4 Uluslar arası pazarlarda pazarlama faaliyetlerinin planlamaya yardımcı olmak

Haftalık Ayrıntılı Ders İçeriği

# Konular Öğretim Yöntem ve Teknikleri
1 Uluslar arası pazarlarda müşteri ve işletme beklentilerini belirlemek Anlatım
2 Uluslar arası pazarlarda müşteri ve işletme beklentilerini belirlemek Anlatım
3 Uluslar arası pazarlarda müşteri ve işletme beklentilerini belirlemek Anlatım
4 Uluslar arası pazarlarda müşteri ve işletme beklentilerini belirlemek,Uluslar arası pazarlarda müşterileri belirlemek Anlatım
5 Uluslar arası pazarlarda müşterileri belirlemek Anlatım
6 Uluslar arası pazarlarda müşterileri belirlemek Anlatım
7 Uluslar arası pazarlarda müşterileri belirlemek Anlatım
8 Ara Sınav Ara Sınav
9 Uluslar arası pazarlarda pazarlama faaliyetlerinin planlamaya yardımcı olmak Anlatım
10 Uluslar arası pazarlarda pazarlama faaliyetlerinin planlamaya yardımcı olmak Anlatım
11 Uluslar arası pazarlarda pazarlama faaliyetlerinin planlamaya yardımcı olmak Anlatım
12 Uluslar arası pazarlarda pazarlama faaliyetlerinin planlamaya yardımcı olmak Anlatım
13 Uluslar arası pazarlarda pazarlama faaliyetlerinin planlamaya yardımcı olmak Anlatım
14 Uluslar arası pazarlarda pazarlama faaliyetlerinin planlamaya yardımcı olmak Anlatım
15 Uluslar arası pazarlarda pazarlama faaliyetlerinin planlamaya yardımcı olmak Anlatım
16 Son Sınav Son Sınav

Resources

# Malzeme / Kaynak Adı Kaynak Hakkında Bilgi Referans / Önerilen Kaynak
1 Kitaplar, yardımcı kaynaklar, dergiler,internet vb.

Ölçme ve Değerlendirme Sistemi

# Ağırlık Çalışma Türü Çalışma Adı
1 0.4 1 1. Ara Sınav
2 0.6 5 Son Sınav

Dersin Öğrenim Çıktıları ve Program Yeterlilikleri ile İlişkileri

# Öğrenim Çıktıları Program Çıktıları Ölçme ve Değerlendirme
1 Uluslararası pazarlama faaliyetlerinin belirlenmesine katkıda bulunmak 1͵4 1͵2
2 Uluslar arası pazarlarda satış faaliyetlerini uygulamak 1͵4͵5 1͵2
3 Uluslar arası pazarlarda müşteri ve işletme beklentilerini belirlemek 1͵6͵7 1͵2
4 Uluslar arası pazarlarda pazarlama faaliyetlerinin planlamaya yardımcı olmak 1͵5͵6͵7 1͵2

Not: Ölçme ve Değerlendirme sütununda belirtilen sayılar, bir üstte bulunan Ölçme ve Değerlerndirme Sistemi başlıklı tabloda belirtilen çalışmaları işaret etmektedir.

İş Yükü Detayları

# Etkinlik Adet Süre (Saat) İş Yükü
12 Son Proje 1 0 0
0 Ders Süresi 14 2 28
1 Sınıf Dışı Ders Çalışma Süresi (Ön çalışma, pekiştirme) 14 3 42
2 Sunum ve Seminer Hazırlama 0 0 0
3 İnternette tarama, kütüphane ve arşiv çalışması 0 0 0
4 Belge/bilgi listeleri oluşturma 0 0 0
5 Atölye 0 0 0
6 Ara Sınav için Hazırlık 1 12 12
7 Ara Sınav 1 1 1
8 Kısa Sınav 0 0 0
9 Ödev 0 0 0
10 Ara Proje 0 0 0
11 Ara Uygulama 0 0 0
13 Son Uygulama 0 0 0
14 Son Sınav için Hazırlık 1 16 16
15 Son Sınav 1 1 1
100