Ön Koşulu Olan Ders( ler ) |
Yok |
Dili |
tr |
Türü |
Seçmeli |
Seviyesi |
Ön Lisans |
Öğretim Elemanı( ları ) |
Öğr.Gör. Nihat DOĞAN |
Öğretim Sistemi |
Yüz Yüze |
Önerilen Hususlar |
Yok |
Staj Durumu |
Yok |
Amacı |
Öğrencinin, sektöre, pazara ve müşteri özelliklerine göre perakendeci işletmelerin sınıflandırılmasını, yer türlerini belirleyebilmesini, mağaza düzeni hakkında bilgi elde edebilmesini, kategori yönetiminin oluşturulmasına, ürün çeşitlendirme planlama sürecine, fiyatlandırma türlerine, iletişim yöntemleri ve bütçesinin belirlenmesine iletişim programının planlanmasına katkıda bulunmasını sağlayacaktır. |
İçeriği |
Perakendeci işletmeleri sınıflandırmak ve yer türlerini saptamak
Perakendeci işletmelerin özelliklerini saptamak
Perakendeci işletmelerin mağaza düzeni hakkında bilgi elde etmek
Perakendeci işletmenin finansal bilgilerini elde etmek
Kategori yönetiminin oluşturulmasına katkıda bulunmak
Ürün çeşitlendirme planlama sürecine katkıda bulunmak
Perakende satın alma sistemlerini saptamak
Perakendeci işletmenin fiyatlandırma yönteminin seçimin katkıda bulunmak
Perakendeci işletmenin iletişim yöntemleri ve bütçesini belirlemek
Perakende iletişim programının planlanması konusunda katkı sağlamak
|
# |
Konular |
Öğretim Yöntem ve Teknikleri |
1 |
Perakendeci işletmeleri sınıflandırmak ve yer türlerini saptamak |
Anlatım |
2 |
Perakendeci işletmeleri sınıflandırmak ve yer türlerini saptamak
Perakendeci işletmelerin özelliklerini saptamak |
Anlatım |
3 |
Perakendeci işletmelerin özelliklerini saptamak
Perakendeci işletmelerin mağaza düzeni hakkında bilgi elde etmek |
Anlatım |
4 |
Perakendeci işletmelerin mağaza düzeni hakkında bilgi elde etmek |
Anlatım |
5 |
Perakendeci işletmelerin mağaza düzeni hakkında bilgi elde etmek
Perakendeci işletmenin finansal bilgilerini elde etmek |
Anlatım |
6 |
Perakendeci işletmenin finansal bilgilerini elde etmek |
Anlatım |
7 |
Kategori yönetiminin oluşturulmasına katkıda bulunmak |
Anlatım |
8 |
Ara Sınav |
Ara Sınav |
9 |
Kategori yönetiminin oluşturulmasına katkıda bulunmak
Ürün çeşitlendirme planlama sürecine katkıda bulunmak |
Anlatım |
10 |
Ürün çeşitlendirme planlama sürecine katkıda bulunmak
Perakende satın alma sistemlerini saptamak |
Anlatım |
11 |
Perakende satın alma sistemlerini saptamak |
Anlatım |
12 |
Perakendeci işletmenin fiyatlandırma yönteminin seçimin katkıda bulunmak
Perakendeci işletmenin iletişim yöntemleri ve bütçesini belirlemek |
Anlatım |
13 |
Perakendeci işletmenin iletişim yöntemleri ve bütçesini belirlemek
Perakende iletişim programının planlanması konusunda katkı sağlamak |
Anlatım |
14 |
Perakendeci işletmenin fiyatlandırma yönteminin seçimin katkıda bulunmak |
Anlatım |
15 |
Perakende iletişim programının planlanması konusunda katkı sağlamak |
Anlatım |
16 |
Son Sınav |
Son Sınav |