YAZ OKULUNDA DERS ALACAK ÖĞRENCİLERİN DİKKATİNE !
* Bir öğrenci, yaz öğretiminde AKTS değerine bakılmaksızın en fazla 4 (dört) ders alabilir.
* Bu döneme mahsus olmak üzere, yaz okuluna devam edecek öğrenciler, yaz okuluyla birlikte staj ödevlerini de beraber yürütebilirler.
* Aynısı ya da eşdeğeri, Mersin Üniversitesi bünyesinde açılan bir ders başka bir üniversiteden alınamaz.
* Üniversitemizde açılmayan dersleri diğer üniversitelerden alabilmek için yaz öğretimin alınacağı üniversitenin ilgili programına ait taban puanının, öğrencinin kayıt olduğu programın üniversiteye giriş yılındaki merkezi yerleştirme puanına eşit veya bu puandan yüksek olması gerekir. Buna göre, inşaat mühendisliğinde yaz öğretimi için gidilebilecek bölümümüz tarafından da uygun görülen üniversitelerin listesini görmek için tıklayınız.
* "Sadece bir üniversitenin yaz öğretiminden ders alınabilir" hükmü Mersin Üniversitesi Rektörlüğünün kararıyla bu yaz döneminde uygulanmayacaktır.
* Yaz öğretiminden ders alacak öğrenciler, MEÜ.EÖ.FR.099/01 nolu formu dolduracak ve dersin içerikleri ile birlikte hepsini, pandemi dönemine mahsus olmak üzere, ÖİBS sistemindeki mail adreslerinden bölümümüz insaatmuhendisligi.sek@mersin.edu.tr adresine e-posta yoluyla ileteceklerdir. (Dosya adı olarak öğrenci numarası verilecektir. Örneğin, 16158160.PDF)
* Dersi veren öğretim üyesi/üyelerinin uygun görmesi halinde, bölüm kurulu toplantısına müteakip fakülte yönetim kurulu kararı sonrası dersin yaz okulunda alınması kesinleşecek ve öğrenciler, bu karar yazısına istinaden yaz öğretimine gidebileceklerdir. Kurulun onayı olmaksızın alınan dersler değerlendirmeye alınmayacaktır.
* Ayrıntılı bilgiye ulaşmak ve Mersin Üniversitesi Yaz Okulu Uygulama Esaslarına erişmek için tıklayınız.
* Yaz okulu durumunuzda ortaya çıkacak bir değişiklik karşısında, eski gönderilen mail ve eklerindeki başvuru formunun mutlaka iptal edilmesini istediğinizi, yeni gönderdiğiniz mailiniz içindeki form ve belgelerin dikkate alınması gerektiğini ivedi olarak bölüme (danışmanınıza ve bölüm sekreterliğine) bildirin.
* Müracaatların tek başvuru formu üzerine işlenerek bölüm sekreterliğine iletilmesi gerekmektedir.
* Başvuru formunda ıslak imza gerekmemektedir (İmzasız olarak taratıp gönderebilirsiniz).
YAZ OKULU İÇİN ÜNİVERSİTEMİZ DİĞER BİRİMLERİNDEN DERS ALMAK İSTEYEN
BÖLÜMÜMÜZ ÖĞRENCİLERİ İÇİN DERS DENKLİKLERİ